Bestellen
1) Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen vanaf €25 worden binnen Nederland altijd gratis geleverd. Wij brengen echter wel een toeslag in rekening bij levering op de Waddeneilanden.

2) Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We streven er naar om uw product binnen 1 tot 3 werkdagen af te leveren. U kunt ook een gewenste leverdatum aangeven.

Wanneer je meerdere producten bestelt, kan het zijn dat je producten afzonderlijk worden verzonden.

3) Ik heb geen orderbevestiging gekregen. Is mijn bestelling gelukt?
Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen in uw mailbox, kunt u het beste contact opnemen met onze Helpdesk.
• via email; support@nxtretailsales.nl
• via telefoon : + 31 412 745370

4) Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Om een bestelling te annuleren of te wijzigen, kunt u contact opnemen met onze Helpdesk.
• via email; support@nxtretailsales.nl
• via telefoon : + 31 412 745370

5) Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Indien de Mysodashop/NXT Retail Sales een product niet kan leveren, bijvoorbeeld omdat het product niet meer op voorraad is of niet langer beschikbaar is, of indien er sprake is van een foute prijsstelling, zult u hierover geïnformeerd worden via e-mail. In dit geval zal de bestelling niet verwerkt worden door Mysodashop. Indien u al betaald heeft voor de producten, zal NXT Retail u het volledige bedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen restitueren.

Betalen

1. Op welke manier kan ik betalen?
Via de webshop kunt u op verschillende manieren betalen:

  • BancontractOnline betalen via uw eigen bank.
  • iDeal Online betalen via uw eigen bank.
  • Creditcard Betalingen via Mastercard, Visa, Maestro en American Express worden gereserveerd en pas afgeschreven nadat de bestelling is geleverd.

2) Mijn betaling is niet gelukt
Om betalingsfouten te voorkomen raden we je aan om ervoor te zorgen dat het factuuradres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven aan de bank. Zorg er ook voor dat de creditcard/betaalkaart niet is verlopen. Het wissen van je cache en cookies van je internetbrowser kan ook helpen. Wij raden je aan om het opnieuw te proberen. Als dit niet lukt dan kun je een andere betaalwijze proberen. Als het probleem blijft aanhouden, neem dan contact op met je bank of kaartuitgever.

3) Krijg ik een factuur?
Ja, na verzending ontvangt u per mail een factuur wat tevens dient als garantiebewijs.

Bezorgen
1. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We streven er naar om uw product binnen 1 tot maximaal 3 werkdagen af te leveren. Afhankelijk van het tijdstip wanneer wij de order ontvangen en de beschikbare voorraad, kunnen wij vaak al de volgende werkdag leveren. U ontvangt een track & trace nummer per email waarmee u uw bestelling kunt volgen zodra uw order ons magazijn heeft verlaten. Wij bezorgen echter niet in het weekend.

2. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de levering van mijn pakket?
De bezorgers van GLS/DPD zullen de eerstvolgende werkdag een tweede afleverpoging doen, en een derde poging op de daaropvolgende werkdag indien nodig. Uw zending kan ook naar een PakketShop worden gebracht, zodat u het daar kunt afhalen.

0