Hoe kan ik het product retourneren?
Het spijt ons dat het door u bestelde artikel niet overeenkomt met uw verwachtingen
Je kunt je product binnen 30 dagen gratis retourneren.
1. Neem gratis contact op met de helpdesk om je retour aan te melden. Om je snel van dienst zijn willen we je vragen om je ordernummer bij de hand te houden. Je kunt je ordernummer terugvinden in de bestelbevestiging.
2. Na het contact met de klantenservice ontvang je een DPD verzendlabel per e-mail. Verpak je product stevig en plak je verzendetiket op de doos om je product in originele verpakking kosteloos terug te sturen. Zorg ervoor dat het pakket stevig is verpakt en verzegeld. U bent wettelijk verplicht zorgvuldig met het product om te gaan om schade te voorkomen. Mysodashop behoudt zich het recht voor schade aan producten veroorzaakt door ontoereikende verpakking, op u te verhalen.
Zodra we je pakket hebben ontvangen gaan we aan de slag. Je ontvangt een e-mail van ons als je pakket retour is goede orde ontvangen
3. Je ontvangt je terugbetaling binnen 10 werkdagen.


Waar kan ik het artikel voor retour afgeven?

U kunt het pakket vervolgens afleveren bij een DPD Pickup Parcelshop bij u in de buurt. Klik hier voor de dichtstbijzijnde Parcel shop: https://www.pakkettenversturen.nl/Pickup#/parcelShopFinder/

Ik heb geen retourlabel ontvangen. Hoe kan ik er een aanvragen?
Om een nieuw retourlabel aan te vragen, kunt u contact opnemen met de Helpdesk;
• via email; support@nxtretailsales.nl
• via telefoon : + 31 412 745370

Ik heb mijn product geretourneerd, hoe krijg ik mijn geld terug?

We betalen u binnen 14 dagen terug, op dezelfde manier waarop u de betaling heeft voltooid. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen en hebben gecontroleerd. Zorg ervoor dat u het retourlabel gebruikt wanneer u uw pakket naar ons verzendt, zodat uw zending gemakkelijk kan worden geïdentificeerd.

Ik kocht een product bij een ander verkooppunt dan de Mysodashop, maar ik zou het graag willen retourneren. Wat kan ik doen?
Als u een Mysoda product via een ander verkooppunt heeft gekocht, neem dan contact op met de desbetreffende (web)winkel.

Waar kan ik een klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via de helpdesk. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

0